Saturday, 26 March 2011

Mana pi semua Mufti ni...













Pening wa punya kepalo tengok keadaan negara la ni..
mana pegi alim Ulamak,Mufti2 yang dibayar gaji...
tolonglah bagi sikit nasihat kat pemimpin2 yang dah celaru kepalo hotak mereka tu..
Kot yer pun takut dengan Manusia bernama Anwar Ibrahim jangan lah sampai
lupo adap susila dan agama yang dianuti...
dari kesah tilam..ke cerita DNA dan seterusnya ke Video...
Apa ni..lu orang makan gaji buta ka...tolong la bagi sikit nasihat kat
puak2 POLITIK UMNO-BN ni ..cukup-cukuplah...
Mana mufti perak apasal senyap ajer..
Wa baca dalam sinar harian..puak2 NGO tajaan UMNO pi suruh plak Tuan guru Nik Aziz bagi FATWA..tentang video ni..
Bingai plak wa tengok puak2 Umno-BN ni..
Eh!di iktiraf plak kata2 Tuan guru ni...pelik lak wa..

DatoT & Anwar Conspiracy


By::

Orang UMNO-BN digalakkan Menonton  ni..

Thursday, 24 March 2011

DATUK TEMBERANG DAH MUNCUL












Ini adalah salah satu cara UMno BN  mengalihkan perhatian rakyat diatas isu kenaikan harga barang dan pilihanraya diserawak..terutama kekayaan yang ketua menteri serawak punyai..
dan jangan lupo UMI H pun dah kata..ada lagi 18 bukan 1...hu..hu..hu..
apo nak jadi la 1Malaysia ni...






rasanya muka mamat sebelah DSA
tu ada iras2 DSA..
silap2 dia yang jadi stand in..
ha..ha..ha..

Tuesday, 22 March 2011

Siapa Datuk T ?



















Kata Menteri paling Kuat mengampu..Nazri Aziz.
"Kamu beritahu saya apa yang salah. Semua kata ia bertentangan dengan undang-undang, tetapi beritahu saya, undang-undang mana? Sesiapa yang maklum patut datang ke depan untuk maklumkan kepada kita," katanya.
- Boleh pulak tayangkan aksi Video Sex yer..tanpa halangan pihak berkuasa..
  

Kata Bekas MB Penyapu - Khir Toyo :
"Justeru saya khuatir ialah kemungkinan video sebegini dicipta oleh mereka yang mahu memerangkap BN.
"Justeru, apakah kita mahu menolak kemungkinan video ini merupakan satu strategi politik Pakatan membersihkan Anwar?
 -Pulak dah...Anwar buat sendiri la ni..

Cukup2 la melakukakn fitnah ni ooiiiiii.....
.

Monday, 21 March 2011

Ayam oh Ayam!














aduh!..poning lud..cam no nak niago ni...keluh Taukeh tempat aku sewa meniaga roti canai...
Apo hal eh?tanya wa .Harga ayam naik lagi...degusnya...pasar borong rm7.50(ini harga peniaga)..
aku nak kerat berapa bahagian macam ni...Apasal Menteri jaga benda ni ikut telunjuk cukong..dengusnya lagi...Kalu aku naikkan harga org Komplen...realitinya mereka tak tahu...

Adeh..wa pun tumpang sempati...bila barang makanan naik..ramai pelanggan salahkan peniaga,apasal naikkan harga...tetapi pernah ke mereka terfikir...kalu buat lauk ayam...bukan ayam tu jer ..ia melibatkan minyak..rempah ratus..cili..bawang...dan lain ramuan....harga2 ini semakin hari semakin naik...

Bayangkan..rm7.50 harga utk peniaga...kalu runcit la ni rm9.00...jadi lepas ni orang kebanyakkan bolehlah fikir alternatif lain utk di buat lauk....nak makan ikan..ikan mahal...nak makan sotong..lagi ler...Ni la bahananya bila pilih BARANG NAIK jadi kerajaan....tiada tindakkan bila cukong sesuka hati naikkan harga barang...alasan-alasan CIBAI akan diberikan..tengok ler dalam paper nanti ...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.blog-feeds, .post-feeds { margin: 1em 0; text-align: center; color: $(feed.text.color);